martes, 15 de enero de 2019

Petjades

Hola! Publicar al bloc últimament em costa una mica més i moltes coses les publico directament a l'instagram o bé no les publico directament. No és que tingui poc temps sinó que l'inverteixo en altres coses, com diu una mami companya de classe.




Bé doncs després d'aquest rotllo d'introducció anem a l'important. Fa uns dies per pinterest vaig veure unes fotos d'una activitat de petjades. Ho vaig tindre clar, m'encantava i em vaig posar a preparar el material necessari.


Plastilina blanca
Rodet
Animalets
Targetes imprimibles
Contes de petjades

M'agrada que les propostes estiguin acompanyades de llibres relacionats.
En aquest cas vaig tindre sort de trobar amb ajuda de la meva companya Encarna aquests contes on les petjades són les protagonistes.




Els infants podran gaudir d'una activitat atractiva que els proporciona moltes possibilitats de joc i de descobriments. Escoltant com juguen descobreixo com conten les petjades com busquen semblances com intenten llegir els noms,... aprenentatges per totes bandes a més de passar-ho bé.






Us deixo el link d'on vaig descarregar les targetes, l'única cosa que he fet és teclejar els noms en català o castellà i pegar-ho a sobre de les originals, també es pot fer amb l'ordinador però em va resultar més pràctic fer-ho copiant i pegant. 
Espero que us sigui útil i m’envieu els vostres resultats.

Gràcies per llegir-me!

@SaidaKn

No hay comentarios:

Publicar un comentario