miércoles, 1 de agosto de 2018

Berenar d’aniversari sense xuxes

Ahir vaig pujar un acudit sobre alimentació al stories d’Instagram. El tema de l’alimentació em preocupa bastant, primerament perquè tinc un nen de 13 mesos que menja ben poc, però no volem caure en oferir-li menjar poc saludable o amb sucres afegits. Tot i així la societat en la que vivim és ben difícil. 
Torno amb nou post sobre l’aniversari de’n Max on a banda del tradicional pastís i la xocolata  vaig voler oferir menjar una mica saludable i fugir de les xuxeries. No dic que ho aconseguís, sóc conscient que tan sols vaig intentar-ho.

La fruita fresqueta sol agradar molt i és una forma apetitosa d’alimentar saludablement a grans i petits. 🍉Vam preparar una síndria en forma de cactus plena de daus de síndria a més també vam fer uns trianglets amb palet de polo per fer-los més atractius, no en va quedar ni un. 🍌També la fruita estrella per als menuts, plàtans que eren petis indis amb cares diferents i una ploma de veritat! 🥥🥜La fruita deshidratada i els dàtils són una delicia com a substituts de les xuxeries. 🥄Els iogurs naturals crec que també van ser una encertada decisió, els més petits van poder berenar com qualsevol altre dia. 🍋llimonada natural (poc ensucrada) això sí he de buscar la manera de què quedi dolceta i no porti sucre🤔 🥖També vam oferir entrepans amb pa i tomàquet, pernil, tonyina, formatge... i
🍕pizza de pernil dolç i de tonyina 
Vaig comprar una bossa de “gusanitos” estic segura que sobrava, però😨
Galletes fetes de casa, el pastís 🎂i la xocolata a la tassa☕️ tot fet per mi, així que tot amb el mínim de sucre. 
No va ser un aniversari lliure de sucres, encara tinc molt per aprendre, però posar-hi consciència, buscar alternatives i eliminar els caramels i xuxes, crec que va ser un gran pas. 
Que en penseu? M’agradarà llegir les vostres aportacions. 😘


#berenarssaludables #mummy #mummyboy #mumyblogger #baby #babymax #babylove #primerany #primeramiversario #cumpleuno #cumpleaños #aniversari #aniversarioinfantil #wildone #menjarbé #menjarcasolà #menjarsa












No hay comentarios:

Publicar un comentario