miércoles, 22 de noviembre de 2017

Llibre de la setmana VI


El passat dia 20 de novembre va ser el dia mundial del drets dels infants, per això, aquesta setmana us presento aquest llibre. 

Una vida com la meva, ens mostra la realitat que viuen, els nens arreu del món. No tots, gaudeixen dels mateixos privilegis que nosaltres.
 
El llibre fa un recorregut pels diferents continents comparant com viuen allà els xiquets i xiquetes i recordant quins són els drets i deures dels infants. Ho fa mitjançant espectaculars fotografies i textos molt atractius per la canalla. Un viatge a través de la mirada dels infants que tot i ser d'entorns molt diversos comparteixen la puresa de l'infáncia. 




A mi me'l va regalar la meva germana fa molts anys i des que sóc mestra l'uso quasi cada curs per celebrar el 20 de novembre. 

Ens serveix com a objecte d'estudi i com a inspiració, crea murals i treballs i sobretot per mirar més enllà.  

"Un dels principals objectius de l'educació ha de ser ampliar les finestres per les quals veiem el món. Arnold Glasow"

Per @SaidaKn

4 comentarios:

  1. Hola Saida, primer de tot enhorabona pel blog. M'encanta llegir-te! Et vaig coneixer a través d'Instagram xq tenim els bebes de casi el mateix temps, la meva Peke te just 4 mesos, i des de aleshores aquí hem tens, hem resulta molt util i interesant el que publiques! Podries dir-me on aconseguir aquest llibre? No vui que falti al racó de llibres de la Paula! Gràcies

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Quina ilu rebre el teu missatge! ☺️ La meva germana me'l va regalar fa temps i el va comprar am circulo de lectores. És una joia de llibre, de veritat.
      Gràcies per seguir-me. Molts petonets. 😘😘

      Eliminar
    2. Ho he buscat i no l'he trobat. A circulo de lectores i casa del libro descatalogat. Però a llibreria la Puça si què està.

      http://shop.lapuca.com/infantil-i-juvenil/23249-vida-com-la-mevaunacom-viuen-els-infants-arreu-del-mon.html

      Si poses el títol al cercador de google et surtirà, 😉

      Eliminar
    3. Moltes gràcies guapa 😀 M'ho miro ara mateix!!! Petonets

      Eliminar