jueves, 26 de enero de 2017

Matriosca

Les matrioixkes sempre em van fascinar des que les vaig veure per primera vegada. Aquelles ninetes de fusta que es posaven una dintre de l'altra, eren vistoses i despertaven la meva curiositat però no en sabia res. Anys més tard em vaig tornar a topar amb elles i vaig aprendre sobre el seu origen, Rússia i el conte que les acompanyava em va fer que m'agradessin encara més. El vaig explicar a la classe i als nens els va entusiasmar.

Mirant aquests dies possibles decoracions per l'habitació del petit que està en camí vaig veure aquestes matrioixkes amb blanc i negre les vaig trobar vistoses, modernes i serien perfectes per a decorar, però també seran perfectes per explicar el conte al nostre vailet, quan arribi el moment.
Així que no ho vaig pensar dues vegades i les vaig comprar.

Us deixo l'enllaç del conte tradicional Rus perquè conegueu la història de les Matrioixques.

Espero que us agradi tant com a mi.

Per @saidakn
--------------------------
Las matrioscas siempre me fascinaron desde que las ví por primera vez. Las muñecas de madera que formaban parte de la otra, eran vistosas y despertaron mi curiosidad, pero no sabia nada. Años más tarde me volví a tropezar con ellas y aprendí sobre sus orígenes, Rusia y la historia que les acompañaba que hizo que me gustasen todavía más. Expliqué el cuento en la clase y a los niños les encantó.

Mirando estos días posibles decoraciones para el dormitorio encontré estas matrioscas en blanco y negro eran llamativas, modernas y serian perfectas para la decoración, pero también para explicar la historia a nuestro pequeño, cuando llegue el momento.
Así que no lo pensé dos veces y las compré.

Os dejo el enlace del tradicional cuento ruso para conocer así la historia de las Matrioscas.

Espero que os guste tanto como a mi.

Por @saidakn





No hay comentarios:

Publicar un comentario