martes, 31 de enero de 2017

L'esperada eco 20 / La esperada eco 20


La passada setmana vam tindre visita, per fer l'esperada eco vint, una de les ecografies més importants en l'àmbit morfològic.

No sé si coneixeu la sensació de la nit abans, intranquil·la, neguitosa i bastant nerviosa per saber com estarà tot. Sembla increïble però ja ens l'estimem, comencem a patir i encara no ha nascut, cada pas que donem suposa un nou neguit.

Un cop a la sala d'espera, els nervis no milloren, estan a flor de pell, al cap d'una estona entrem a la consulta i ens rep la doctora, tot està preparat i comença l'ecografia, estem tots callats mirant les pantalles, distingim bé totes les parts, però encara ningú obre la boca, de sobte deixo anar un sospir, i la doctora s'adona que estic nerviosa, em tranquil·litza dient que ho veu tot correcte i ara ens ho explicarà part per part. Sembla que el batec del meu cor baixa de ritme i començo a gaudir d'aquell meravellós moment. Seguidament comença a dictar les mesures i observacions, tot correcte, tot adequat a l'edat gestacional ens confirma que és un nen, mesura uns 20 cm i pesa uns 380 grams, nosaltres ja tranquils i amb cara de felicitat.

Ja estem a la meitat de l'embaràs i cada vegada sembla tot més real, els temps ens ha passat molt de pressa i tot que continuo amb les nàusees i els vòmits, que sembla que no em volen deixar, estem il·lusionats i molt contents.

Ara a esperar la propera visita.

Per @saidakn

__________________________

La passada semana tuvimos visita, para hacer la esperada eco veinte, uno de los ultrasonidos más importantes en el campo morfológico.

No sé si usted conoce la sensación de la noche anterior, intranquila, neguitosa y muy nerviosa por ver cómo estará todo. Parece increíble, pero nosotros ya le amamos, empezamos a sufrir y aún nacido, cada paso que damos es una nueva preocupación.

Una vez en la sala de espera, los nervios no mejoran, están a flor de la piel, después de un rato nos entramos en la consulta y nos recibe la doctora, todo está listo y empieza la ecografía, estamos todos callados mirando las pantallas, reconocemos las principales partes, pero todavía nadie dice nada, de repente deje de ir un suspiro y la doctora se da cuenta de que estoy nerviosa, me reconforta con sus palabras, diciendo que lo ve todo OK y ahora nos va a explicar parte por parte. Parece que el latido de mi corazón varia de ritmo y empiezo a disfrutar de este maravilloso momento. Luego comienza a dictar las medidas y observaciones, todo correcto, todo adaptado a la edad gestacional, nos confirman que es un niño, mide unos 20 cm y pesa 380 gramos, ya estamos calmados y con cara de felicidad.

Estamos en la mitad del embarazo y cada vez parece más real, lo hemos pasado muy rápidamente y aunque sigo con náuseas y vómitos, que parecen no querer desaparecer, estamos encantados y emocionados.

Ahora a esperar la próxima visita.

Por @saidakn




No hay comentarios:

Publicar un comentario