viernes, 17 de febrero de 2017

Antiestries durant l'embaràs - Anti estrías durante el embarazo

Foto by Pinterest 

Avui us parlaré sobre la hidratació, ja feia dies que volia escriure aquest post.
Una de les primeres coses que vaig fer en saber que estava embarassada va ser córrer cap a la farmacia.
Havia llegit que una correcta hidratació des del principi era fonamental per garantir un embaràs sense estries. Havia sentit que l'oli d'ametlla anava molt bé però finalment la noia de la farmàcia em va recomanar un Bio-oil un producte molt semblant a l'oli d'ametlla. Amb aquests tipus de productes podem oferir un plus d'elasticitat a la pell, tot aplicant-lo dues o tres vegades al dia.
Durant aquests primers mesos us he de dir que me posat tot allò que queia a les meves mans des de la crema hidratant Nivea, de tota la vida que podem trobar al supermercat i que moltes amigues m'han recomanat, tenir-ne en compte que no es tracta d'una antiestries, fins a la crema Mama Mio, una de les millors del mercat utilitzada per moltes famoses com Victoria Beckham, Jessica Alba, Clàudia Schiffer... entre altres, passant també per olis naturals de farmàcia.
A hores d'ara em sento súper hidratada, però cadascú té un tipus de pell diferent i moltes vegades les estries surten en l'etapa final, de moment intentaré que no apareguin aplicant-me diàriament crema i l'oli com a mínim dues vegades.

I vosaltres, vau fer algun tractament antiestries? Us vàreu aplicar crema diàriament? O pel contrari no és una cosa que us preocupava gaire?

Per @Saidakn

_________________________________________

Hoy voy a hablar de la hidratación, ya hacía días que quería escribir este post.
Una de las primeras cosas que hice en saber estaba embarazada fue correr a la farmacia.
Había leído que una hidratación correcta desde el principio fue fundamental para asegurar un embarazo sin estrías. Yo había oído que el aceite de almendra era muy bueno pero la chica de la farmacia me recomendó un Bio-oil un producto muy similar al aceite de almendra. Con estos tipos de productos podemos ofrecer un plus de elasticidad a la piel, aplicando dos o tres veces al día.
Durante estos primeros meses tengo que decir que me he puesto todo lo caía en mis manos des de la crema Nivea hidratante de toda la vida que podemos encontrar en los supermercados y muchas amigas me han recomendado, teniendo en cuenta que no es un anti estrías, hasta que la crema Mama Mio, una de las mejores del mercado, utilizada por muchas famosas como Victoria Beckham , Jessica Alba, Claudia Schiffer... entre otras y también los aceites naturales de la farmacia.
Por ahora me siento súper hidratada, pero cada uno tiene un tipo diferente de piel y muchas veces las estrías salen en la etapa final, en este momento voy a intentar que no aparezcan aplicando mi crema diaria y el aceite por lo menos dos veces.
¿Y vosotras, hicieron algún tratamiento anti estrías? ¿Se aplicaban crema a diario? ¿O por el contrario no es algo que le preocupase demasiado?

Por @Saidakn

No hay comentarios:

Publicar un comentario