miércoles, 22 de febrero de 2017

Anàlisi segon trimestre / Análisis del segundo trimestre


Avui entrem a la setmana vint-i-quatre tot començant el matí amb les anàlisis del segon trimestre on entre altres coses es té en compte el test O'Sullivan on analitzen com el teu cos reacciona al sucre.

Aquests darrers dies he estat fatal amb nàusees molt abundants durant tot el dia i la veritat és que em feia pal haver de fer-me aquesta prova. M'havien contat que era molt desagradable, ja que et fan beure un líquid molt dolç, pensant amb els dies que he passat la probabilitat d'acabar en vòmit era elevada i no em feia gens de gràcia que m'haguessin de repetir les proves, però tot això estava dintre dels meus pensaments.

Hem arribat al laboratori primer que tot, els papers i seguidament la primera extracció al braç esquerre ni m'ho he notat, seguidament la infermera ha mirat els nivells de sucre en sang tenint en compte que estava en dejú, ha sortit un 80 i m'ha dit que molt bé, m'ha deixat caure que segurament sortiria bé la prova però no és segur, així que haurem d'esperar.

El següent pas era el més temut, la ingesta d'un líquid taronja, una espècie de "suero" d'aquell que et recomanen quan tens una passa, però una mica més dolç. Desagradable sí, però no res que no es pugui aguantar i mentre anava ingerint, ai!! Que vol sortir! He tancat els ulls i cap a dintre, tot fins a l'última gota, Sant Hilari, Sant Hilari!! M'ha recordat xupitos d'aquells que et fan agafar esgarrifança i la realitat és que no ha sigut per a tant, ho esperava molt pitjor.

Tot seguit, he passat una hora de lectura a la sala d'espera on he tingut temps per aguantar-me i no vomitar! Sort que no se m'ha fet massa llarg.

Al cap de 60 minuts de nou una petita punxada, aquest cop he canviat de braç i enllestit! Cap a casa, o més ben dit cap a la fleca a fer un bon esmorzaret, però res de dolç en tot el dia, ja n'he fet una bona dosi per avui. Esperarem els resultats de la prova i a veure què ens diu la Ginecòloga la setmana vinent.

Com us va anar a vosaltres aquesta prova? Teniu alguna anècdota per compartir?

Gràcies per llegir-nos!

Per @Saidakn

____________________

 Hoy entramos en la semana veinticuatro empezamos la mañana con el análisis del segundo trimestre, donde entre otras cosas se tiene en cuenta la prueba O'Sullivan donde analizan cómo reacciona su cuerpo al azúcar.

Estos últimos días he estado fatal con nauseas muy abundantes durante todo el día y la verdad es que no tenia ganas de hacerme este examen. Me habían dicho era muy desagradable, porque te hacen beber un líquido muy dulce, pensando en los días que he pasado la probabilidad de terminar en vómito era alto y no me hacía ninguna gracia tener que repetir las pruebas, pero todo esto estaba dentro de mis pensamientos.

Hemos llegado al laboratorio en primer lugar, los papeles y después la primera extracción en el brazo izquierdo ni lo he notado, luego la enfermera ha examinado los niveles de azúcar en la sangre, teniendo en cuenta que tenía el estómago vacío, ha salido a 80 y me ha dicho que muy bien, me dejo caer que seguramente saldría bien la prueba pero no es seguro , por lo que tendremos que esperar.

El siguiente paso fue el más temido, la ingesta de un líquido anaranjado, una especie de  "suero " de la que se recomienda cuando se tiene una pasa, pero un poco más dulce. Desagradable, sí, pero nada que no se pueda pasar. Cerré mis ojos y hacia adentro, todo hasta la última gota. He recordado los xupitos, aquellos que te hacen encojer y la realidad es que ha sidopara tanto, esperaba algo mucho peor.

A continuación, he pasado una hora de lectura en la sala de espera donde tuve tiempo para aguantarme y no vomitar! Suerte que no se me ha hecho demasiado largo.
 

Pasados 60 minutos, de nuevo un pequeño pinchazo, esta vez cambié de brazo y finalizado! Hacia casa, o más bien a la panadería para hacer una buen desayuno, pero nada dulce en todo el día, ya he tomado bastante por hoy. Vamos a esperar los resultados de la prueba y a ver lo que nos dice la ginecóloga  la próxima semana.

¿Cómo os fue esta prueba? ¿Tenéis alguna anécdota para compartir?

¡Gracias por leernos!

Por @Saidakn

No hay comentarios:

Publicar un comentario