sábado, 18 de febrero de 2017

Formació: Acompanyament respectuós / Formación: Acompañamientorespectuoso

El passat dimecres vaig assistir a una formació vivencial dirigida a pares i professionals que estan en contacte amb infants. Organitzada per l'associació "Los  lliris" a l'espai de criança compartida "Lo niu" a Deltebre.

Va ser una formació teòrica-practica on ens van donar eines per fer una mirada als diferents tipus d'acompanyament que fem amb  els infants i centran especial atenció a l'acompanyament respectuós. A més vam fer una pinzellada sobre què és l'educació viva. 

Com a mestra he fet moltes formacions, el que em va agradar d'aquesta va ser compartir-la amb famílies penso que si les famílies ens neguitejem per fer formacions pedagògiques alguna cosa està canviant en l'educació i els canvis des de casa són molt valuosos. 
És una gran sort tindre al poble gent amb neguits en vers l'educació dels seus fills. Des d'aquí la meva enhorabona al "NIU" per la feina que hi desenvolupen, per donar una alternativa a famílies inquietes amb ganes de canvis. Tot i això, penso que l'important seria fer canvis en l'educació pública que són qui poden oferir una educació alternativa que arribi a tot tipus de famílies. Estic convençuda que poc a poc ho aconseguirem. 

        Foto by Pinterest 

Enllaços d'interès, per saber-ne una mica més:






Per @Saidakn

---------

El pasado miércoles asistí a una formación vivencial dirigida a padres y profesionales que están en contacto con niños. Organizada por la asociación "Los lliris" en el espacio de crianza compartida "El niu" en Deltebre.
Fue una formación teórica-práctica donde nos dieron herramientas para hacer una mirada a los diferentes tipos de acompañamiento que hacemos con los niños y centrarón especial atención al acompañamiento respetuoso. Además hicimos una pincelada sobre qué es la educación viva.

Como maestra he hecho muchas formaciones, lo que me gustó de esta fue compartirla con familias pienso que si a las familias nos inquieta hacer formaciones pedagógicas algo está cambiando en la educación y los cambios desde casa son muy valiosos.
Es una gran suerte tener en el pueblo gente con inquietudes en verso la educación de sus hijos. Desde aquí mi enhorabuena al "NIU" por el trabajo que desarrollan, para dar una alternativa a familias inquietas con ganas de cambios. Sin embargo, pienso que lo importante sería hacer cambios en la educación pública que son quienes pueden ofrecer una educación alternativa que llegue a todo tipo de familias. Estoy convencida de que poco a poco lo conseguiremos.

Enlaces de interés, para saber un poco más:



No hay comentarios:

Publicar un comentario