martes, 17 de enero de 2017

Educar des del cor

Primerament em presentaré, sóc la Saida, em descric a mi mateixa, com una apassionada, de la vida, ja que intento gaudir al màxim de totes aquelles coses que faig. Gaudir de la família, de la feina, de les amigues i amics, de les meves aficions, que en són moltes i per això penso que sóc molt afortunada. M'agrada fer manualitats, descobrir nous llocs, provar coses noves, practicar esports diversos, fer fotos d'aquelles coses que em criden l'atenció i sobretot m'agrada ser mestra, professió que em fa créixer, m'enriqueix dia a dia i em fa sentir viva.

Aquest bloc personal, va nàixer amb la finalitat de recollir articles que em semblaven interessants i no volia deixar perdre en l'oblit.
Avui "Educar des del cor" fa un pas més endavant amb la finalitat d'esdevenir en un bloc de caire familiar, on aniré publicant els canvis que comporta la metamorfosi personal en el fet de ser pares.
Sí aviat serem pares i aquest fet, tan emocionant provoca canvis, no tan sols físicament en les mares, sinó, canvis interns, emocionals i de maneres de pensar com a parella que ens endinsa en un nou món. Canvis que intenten preparar un bon niu per acollir al nadó que està a punt d'arribar a les nostres vides.

Ens acompanyeu?

Per @saidakn 

---------------------------------
Primeramente me presentaré, soy Saida, me describo a mí misma, como una apasionada, de la vida, ya que intento disfrutar al máximo de todas aquellas cosas que hago. Disfrutar de la familia, del trabajo de las amigas y amigos, de mis aficiones, que son muchas y por eso pienso que soy muy afortunada. Me gusta hacer manualidades, descubrir nuevos lugares, probar cosas nuevas, practicar deportes varios, tomar fotos de aquellas cosas que me llaman la atención y sobre todo me gusta ser maestra, profesión que me hace crecer, me enriquece día a día y me hace sentir viva.
Este blog personal, nació con el fin de recoger artículos que me parecían interesantes y no quería perder en el olvido.
Hoy "Educar desde el corazón" da un paso más adelante con el fin de convertirse en en un bloque de carácter familiar, donde iré publicando los cambios que conlleva la metamorfosis personal en el hecho de ser padres.
Sí pronto seremos padres y este hecho, tan emocionante provoca cambios, no sólo físicamente en las madres, sino, cambios internos, emocionales y de maneras de pensar como pareja que nos adentra en un nuevo mundo. Cambios que intentan preparar un buen nido para acoger al bebé que está a punto de llegar a nuestras vidas.

Nos acompañáis?
Por @saidakn





9 comentarios:

  1. Eiii aquesta presentació et defineix a la perfecció!!!

    ResponderEliminar
  2. ☺️ gràcies Sònia!! Besets mil!!

    ResponderEliminar
  3. Moltes felicitats desde lleida, et seguirem amb il-lusió, besiiitooos

    ResponderEliminar
  4. Moltes felicitats desde lleida, et seguirem amb il-lusió, besiiitooos

    ResponderEliminar
  5. Moltes ganes de seguir,te!!!! I moltes felicitats per l,arribada del nadó. Mil petons.

    ResponderEliminar